Innovatie is een vorm van vernieuwing, maar niet alle vernieuwingen zijn innovatief.
In de huidige tijdgeest lijkt iedereen zich bezig te moeten houden met innovatie, terwijl voor de meeste organisaties vernieuwen met het oog op bijblijven bij maatschappelijke ontwikkelingen al … Read More
Werkend aan mijn eigen positionering als merkbouwer kwam ik op de vraag wat voor mij belangrijke inzichten zijn in mijn branding werk. Deze drie inzichten komen altijd terug. En hoewel ze nu als een open deur voelen, heb ik er … Read More
Laatst bezocht ik een opdrachtgever die samen met zijn collega’s de visie en missie van zijn organisatie had omschreven. Ik voelde plaatsvervangende trots: een organisatie die tijd vrijmaakt om serieus haar raison d’être te bepalen, hoe fantastisch is dat?! … Read More
Bureaucratische zadelpijn. Dat kreeg ik ervan. Al die dagen op mijn kont achter de laptop, of aan tafel voor overleg. Zadelpijn was één van de redenen om De Reactor te starten. Ik werkte aan projecten waar de eindgebruiker immens belangrijk … Read More